Återbetalnings- och returpolicy

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

ALLMÄNT

Dina personliga uppgifter sparas i Photolabstudios  kundregister. Noggrannare information om behandlingen och användningen av kunduppgifter hittar du här: https://photolabstudios.fi/privacy-policy/

Före betalningen ska du godkänna nätbutikens beställnings- och leveransvillkor. Genom att efter detta trycka på Slutför köp-knappen registreras beställningen och det går inte längre att ändra på beställningen. Vänligen kontakta Photolabstudios kundtjänst om du vill annullera eller ändra din beställning.

Vi skickar dig ett kvitto per e-post där du kan granska beställningens uppgifter. Spara kvittot för eventuella kommande behov.

BETALSÄTT

 

I Photolabstudios.fi:s nätbutik kan du betala med direktbetalning till bankkonto, eller kontant vid leverans


BEGRÄNSNINGAR GÄLLANDE BESTÄLLNINGAR

Kunder som shoppar på https://photolabstudios.fi/butik/ måste ha en ålder på minst 15 år.

LEVERANSSÄTT OCH -AVGIFTER

Beställd produkt levereras till den adress du valt. Postkostnader tillkommer.


RETUR och återbetalning

För oss på Photolabstudios.fi är det viktigt att du är nöjd med din beställning. Därför kan du innan köp ta kontakt med oss för att be om mer information. Ifall produkten innehåller fel kan du kontakta Photolabstudios kundtjänst för mera information. Kontaktuppgifter: shop@photolabstudios.fi  +358 50 556 2236

ÖVRIGA VILLKOR

För dessa användarvillkor och eventuella tvister mellan kunden och Photolabstudios.fi gällande villkoren anpassas Finlands lag.

 

FORCE MAJEURE

Photolabstudios.fi ansvarar inte för dröjsmål och skador som beror på hinder som står utanför företagets påverkningsmöjligheter, som det rimligen inte har kunnat förutse och vars följder det inte kan undvika. Oöverstigliga hinder anses vara bl.a. arbetsstridsåtgärder, personalens insjuknande, import- och exportförbud, störningar i transportkedjan eller strömavbrott. Om det oöverstigliga hindret fortgår i mer än en månad har både produktens försäljare och kunden rätt att häva köpet utan skadeersättnings- eller dröjsmålsföljder.

Rulla till toppen